info@image-enter.hr

Prijava u korisnički račun

Korisničko ime *
Lozinka *
Zapamti me

Ispis

Image Enter korisnicima nudi rješenja koja uključuju kontrolu troškova, pouzdanost i prilagodljivost, kako bi se zadovoljili rastući poslovni zahtjevi. Da li da se radi o prodaji, najmu ili MPS.


Što je MPS?

MPS, odnosno Managed Print Services, je skupno ime za skupinu usluga putem kojih možemo voditi brigu o cijeloj dokumentnoj infrastrukturi u vašoj kompaniji.

Definicija MPS je široka, ali krajnji rezultat je jednostavan: dobivanje vidljivosti i kontrola ispisa što vam pomaže uštedjeti novac i povećati produktivnost. Upravljanje ispisima također pomaže poboljšati održivost i zaštitu okoliša te sigurnost dokumenata.

Pod "ispisivanjem" podrazumijevamo ukupne troškove upravljanja i optimiziranja vaših pisača, njihovih rezultata i ljudi te procesa koji se odnose na te uređaje.

Ovo uključuje:

  • Ispis koji kreiraju djelatnici
  • Uredski stolni pisači, višenamjenski pisači, fotokopirni uređaji, skeneri, faks uređaji i pisači velikog opsega
  • Materijali poslani za brzi ispis, offset tisak, mailing i distribuciju
  • IT help desk podrška, tehnička usluga, održavanje, te dodavanje, premještanje i promjena zahtjeva
  • Papir, tinta, toner i drugi potrošni materijal i potrošni materijal
  • Zbrojite troškove "tiskanja" i čini veliki dio - čak 15% godišnje potrošnje tvrtke. Kroz upravljane usluge ispisa možete upravljati ispisom i smanjiti troškove za čak 30%.

 mps image enter


Unutar rješenja o pružanju usluga ispisa nudimo slijedeće usluge:

  • Najam opreme
  • Instalacija i podešavanje opreme
  • opskrba potrošnim materijalom
  • održavanje opreme

Najam opreme

Usluga uključuje najam i isporuke nove opreme 


Opskrba potrošnim materijalom

Potrošni materijal uključuje sav potrošni materijal za normalan rad uređaja.


Usluga opskrbe uključuje:

Nabava i osiguravanje skladišta s dovoljnom količinom potrošnih materijala za potrebe kontinuiranog rada uređaja

Opskrbu i dostavu potrošnim materijalom  korisniku.

Korisnik sam mijenja potrošni materijal

Zbrinjavanje iskorištenog potrošnog materijala i ambalaže materijala:

  • toneri
  • waste toner
  • bubnjevi i sl.

Usluga ne uključuje produkcijski materijal:

  • fotokopirni papir
  • folije
  • klamerice

Udaljeni nadzor uređaja  

Preduvjet za provedbu usluge opskrbe potrošnim materijalom je instalacija software-a za nadzor ispisne flote.

Usluga opskrbe potrošnim materijalom se obavlja proaktivno, nakon automatskog upozorenja o isteku potrošnog materijala koji šalju uređaj ili nadzornog softwarea – ukoliko korisnik osigura preduvjete za udaljeni nadzor uređaja. Predmet je dogovor sa korisnikom usluge najma aparata.


Naplata troškova  najma

Troškovi najma uređaja i software-a su iskazani kao paušalan mjesečni paušalan trošak. U paušal je uključeno najam strojeva, software-a jamstvo, održavanje i preventivne intervencije, helpdesk.


Naplata troška po ispisanoj stranici 

Obračun troškova ispisanih stranica je prema očitanju brojača na ispisnim uređajima a vrši se pomoću software-a ili ručnim očitanjem od strane korisnika.


Fakturiranje troškova i valuta plaćanja

Na mjesečnoj razini se dostavljaju fakture

Trošak najma uređaja (paušal) sa uključenim brojem stranica

Broj ispisanih stranica (A4, A4 mono, kolor, scan)  iznad paušala