MPS, tj. Managed Print Services, skupno je ime za usluge putem kojih možemo voditi brigu o cijeloj dokumentnoj infrastrukturi u vašoj kompaniji. Definicija MPS je široka, ali krajnji rezultat je jednostavan: dobivanje vidljivosti i kontrola ispisa, što vam pomaže uštedjeti novac i povećati produktivnost. Upravljanje ispisima također pomaže poboljšati održivost i zaštitu okoliša te sigurnost dokumenata.
Pod "ispisivanjem" podrazumijevamo ukupne troškove upravljanja i optimiziranja vaših pisača, njihovih rezultata i ljudi te procesa koji se odnose na te uređaje, što uključuje:
• Ispis koji kreiraju djelatnici • Uredski stolni pisači, višenamjenski pisači, fotokopirni uređaji, skeneri, faks uređaji i pisači velikog opsega
• Materijali poslani za brzi ispis, offset tisak, mailing i distribuciju • IT help desk podrška, tehnička usluga, održavanje te dodavanje, premještanje i promjena zahtjeva
• Papir, tinta, toner i drugi potrošni materijal • Troškovi tiskanja čine veliki dio - čak 15% godišnje potrošnje tvrtke. Kroz upravljane usluge ispisa možete upravljati ispisom i smanjiti troškove za čak 30%.
Unutar rješenja o pružanju usluga ispisa nudimo sljedeće usluge:
Usluga uključuje najam i isporuku nove opreme.
Naš stručni tim podesit će opremu za kvalitetan rad.
Uključuje rutinsko održavanje, kao i popravke.
Uključen sav potrošni materijal za normalan rad uređaja.
Usluga opskrbe uključuje:
Nabavu i osiguravanje skladišta
S dovoljnom količinom potrošnog materijala za potrebe kontinuiranog rada uređaja.
Opskrbu i dostavu potrošnog materijala korisniku
Korisnik sam mijenja potrošni materijal.
Zbrinjavanje iskorištenog potrošnog materijala i ambalaže materijala
Toneri, waste toner, bubnjevi i sl.
Usluga ne uključuje produkcijski materijal: fotokopirni papir, folije, klamerice.
Udaljeni nadzor uređaja
Preduvjet za provedbu usluge opskrbe potrošnim materijalom je instalacija software-a za nadzor ispisne flote. Usluga opskrbe potrošnim materijalom se obavlja proaktivno, nakon automatskog upozorenja o isteku potrošnog materijala koji šalju uređaj ili nadzornog software-a – ukoliko korisnik osigura preduvjete za udaljeni nadzor uređaja. Predmet je dogovor s korisnikom usluge najma aparata.
Naplata troškova najma
Troškovi najma uređaja i software-a su iskazani kao paušalan mjesečni trošak. U paušal je uključen najam strojeva, software-a, jamstvo, održavanje i preventivne intervencije, helpdesk.
Naplata troška po ispisanoj stranici
Obračun troškova ispisanih stranica je prema očitanju brojača na ispisnim uređajima a vrši se pomoću software-a ili ručnim očitanjem od strane korisnika.
Fakturiranje troškova i valuta plaćanja
Na mjesečnoj razini se dostavljaju fakture. Trošak najma uređaja (paušal) s uključenim brojem stranica. Broj ispisanih stranica A4, A4 mono, kolor, scan, iznad paušala.